Ahad, 30 Ogos 2020

STREET FIGHTER II TURBO HYPER FIGHTING

Street Fighter II 'Turbo Hyper Fighting adalah permainan pertempuran kompetitif yang dirilis untuk arcade oleh Capcom pada tahun 1992. Ini adalah permainan ketiga dalam siri Street Fighter II dari permainan Street Fighter yang mengikuti Street Fighter II' Champion Edition. Dikeluarkan kurang dari setahun setelah ansuran sebelumnya, Hyper Fighting memperkenalkan kelajuan bermain yang lebih cepat dan gerakan khas baru untuk watak-watak tertentu, serta penyempurnaan lebih lanjut untuk keseimbangan watak.


Hyper Fighting menampilkan kelajuan bermain lebih pantas berbanding Champion Edition. Hasilnya, input untuk gerakan dan kombo khas memerlukan pemasaan yang lebih tepat. Kelajuan bermain yang lebih cepat juga membolehkan pemain masuk ke pertempuran lebih cepat, dan juga bertindak lebih cepat. Semua pejuang, kecuali Guile dan empat Shadaloo Bosses, masing-masing diberi sekurang-kurangnya satu gerakan khas baru.

Setiap pejuang juga menerima palet lalai baru. Palet asal kini ditampilkan sebagai palet gantian untuk setiap watak, menggantikan palet yang terdapat dalam Champion Edition. Satu-satunya watak yang dikecualikan untuk perubahan ini adalah M. Bison, yang mengekalkan palet lalai asalnya, tetapi masih mendapat palet alternatif yang berbeza.


Nak main? Klik 👇

SNES


Arcade


Sumber: RetroGames


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan