Isnin, 7 Disember 2020

LEADS BERKUALITI & SENANG JADI PELANGGAN

"Alhamdulillah. Sales meningkat. Dan dapat leads yang berkualiti. Conversion rate jadi customer pon naik.

Tak macam dulu dapat leads banyak tapi susah nak tukar jadi pelanggan.

Saya paling suka part simple copywriting sebab just guna ___________.

Fill in the blank je. So saya dapat buat copywriting cepat.

Tambah pula tulis sekali dengan psikologi pelanggan saya lagi kenal pelanggan dan dapat tukar leads jadi pelanggan.

Overall, set PPIC ni sangat senang digunakan. Ayat straight forward. Siap ada contoh skali. So mudah paham. And boleh apply terus."

~Cik Syafika


Anda ada masalah untuk dapatkan leads yang berkualiti?

Mungkin ada yang tak kena dengan iklan anda.

Terutamanya bahagian headline.

Sebab antara kerja headline adalah menapis leads.

Yang tak sesuai ditolak. Yang sesuai ditarik.


Bila salah tulis headline, habis semua orang iklan anda telan.

Dah buang masa anda nak cuba convert leads yang tak berkualiti tu.

Lagi malang kalau leads yang berkualiti anda terabaikan.

Dah la susah nak convert leads tak berkualiti.

Terlepas pula nak convert leads berkualiti.


Apa kata kita cuba ubah keadaan ni sekarang?

Kita ubah supaya anda dapat leads yang berkualiti.

Kita ubah supaya senang untuk anda dapat pelanggan.

Kita ubah supaya sales anda meningkat naik.

Dengan cepat. Dengan simple. Terus boleh apply.


Anda ubah keadaan sekarang dengan gunakan set panduan Psikologi Iklan & Copywriting.

Lihat link di bawah sekarang untuk perubahan yang lebih baik.

Ingat ye.

Kalau anda tak cuba nak ubah, apa pun tak kan berubah.

Bersedih sajalah di takuk lama.

Anda klik je sini:



 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan