Ini cerita Tuan Zarul.
Beliau salah seorang pengguna panduan Psikologi Iklan & Copywriting (PPIC).
Beliau buat bisnes pokok dan baja.
Beliau bagitahu saya yang kos marketing dah turun 62% lepas gunakan panduan tu.
Lebih spesifik, kos untuk dapatkan leads yang turun.
Macam ni..
Dulu kos untuk beliau dapatkan 1 lead adalah RM5.
Tapi lepas gunakan panduan ni kos beliau dah turun jadi RM1.90.
RM5 - RM1.90 = jimat RM3.10
Untuk dapatkan 100 leads, dah jimat RM310.
RM310 ni boleh guna balik untuk marketing.
Lagi ramai customer boleh cuba untuk dapatkan.
Mula-mula saya risau juga kalau leads yang beliau dapat ni tak berkualiti.
Yelah, ada orang kos leads je murah.
Tapi susah gila nak convert jadi customer.
Alhamdulillah beliau bagitahu senang nak convert leads tu jadi customer.
Lega hati saya.
Berapa anda spend untuk marketing?
Berapa kos anda untuk dapatkan 1 lead?
Kalau anda boleh turunkan kos sebanyak 62% okey tak?
Apa anda akan buat dengan duit yang dah jimat tu?
Soalan paling penting anda kena jawab, nak ke turunkan kos marketing?
Kalau nak, dapatkan set panduan PICC. Lihat link di bawah sekarang!
Kita boleh dapat banyak untung dengan tingkatkan sales.
Kita juga boleh dapat lebih banyak untung dengan kurangkan kos.
Kalau anda ada cara lain untuk jimatkan kos marketing, takpelah.
Anda klik je sini:
Tiada ulasan:
Catat Ulasan