Selasa, 4 Mei 2021

TAK TAU NAK MENJUAL DI SHOPEE?

Saya kalau nak beli barang online je saya akan cari kat Shopee.

Kuali, periuk, stokin, pencuci muka, pes makanan, serbuk kari dan macam-macam lah saya tengok dan memang banyak pilihan sebelum beli.

Tapi biasanya saya akan tengok barang, bintang, feedback dan siapa penjual dia.

Bukan apa kadang-kadang jadi takut bila tengok barang tu tak ada lagi orang beli, jadi risau betul ke tidak. Tapi tahu apa saya buat?

Saya akan tengok pula siapa penjual tu. Kalau respon power, tengok komen dan bintang dari produk lain, saya baru beli.


Jadi, bagi sesiapa kawan saya yang ada produk sendiri tu baru nak jual dalam Shopee, memang saya syorkan join offer yang Puan Zarini tengah open sekarang.

Puan Zarini buka peluang bagi siapa yang nak jual barang korang tu dekat Shopee dia.

Puan Zarini ni bukan penjual biasa di Shopee.. Dia dah dapat PREFERRED SELLER dan SHOPEE PRIORTY SPECIAL SELLER dari pihak Shopee Malaysia.

Jadi lebih mudah bagi siapa yang jual barang kat Shopee beliau. Shopee bagi kelebihan pada Puan Zarini. Rugi kalau tak ambil peluang.

Walaupun produk anda baru dimasukkan dalam Shopee, tapi disebabkan Puan Zarini dah lama menjual dalam Shopee, ia lebih mudah untuk buat orang beli. Cubalah.

Kalau nak tau Siapa Puan Zarini dan cara dia, korang boleh klik sini:





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan